Ai o rutina de dimineață în timpul săptămânii? Mulți dintre noi au tendința de a „scăpa” și pur și simplu reacționează la orice ne aduce ziua. Cu toate acestea, cercetările arată că, indiferent de vârsta noastră, prosperăm pe consistența și structura rutinelor și că acestea pot face o diferență majoră în ceea ce privește cât de sănătoși, fericiți și productivi suntem în fiecare zi.

Rutina 1. STABILIȚI UN PROGRAM DE SOMN

Cu toții avem ore de trezire diferite, în funcție de ritmurile noastre naturale  și de angajamentele de familie sau de muncă. Dar indiferent de ora la care începe rutina ta de dimineață, este vital să dormi suficient.

Pentru a stabili un program de somn, este important să respectați ore regulate pentru a merge la culcare și la trezire. Setarea unei alarme la culcare poate fi utilă pentru a respecta acest program. Un alt obicei bun este să scoți dispozitivele electronice din dormitor și să încorporezi un ritual de relaxare, cum ar fi să faci o baie sau să citești în pat (atâta timp cât nu este legat de muncă!). Toate acestea vor influența cât de mult și cât de bine dormiți.

Rutina 2. OBIECTIVE PENTRU ZIUA DVS

Un alt obicei pe care multe femei de succes îl încorporează în rutina lor de dimineață este stabilirea unei forme de scop sau intenție. Acest lucru nu trebuie să ia mult timp – cu cincisprezece minute în plus înainte de ora de ziua de somn ar fi bine petrecut meditand sau scriind intr un jurnal.

Rutina 3. NU SARI SĂRII DE  MIC DEJUN

Dacă ești împins de timp dimineața, este întotdeauna tentant să sări peste micul dejun. Cu toții suntem vinovați doar că am luat o cafea rapidă și am fugit pe ușă! Dar, deși micul dejun poate părea un lucru mic, este într-adevăr cea mai importantă masă a zilei. Indiferent cât de ocupată este viața unei femei antreprenoare, nu poți atinge performanța maximă dacă nu ești bine hrănită și alimentată pentru cerințele zilei.

Desigur, ceea ce mănânci este aproape la fel de important ca și micul dejun. Rămâneți la proteine, cereale integrale, fructe și carbohidrați cu eliberare lentă. Dacă vă luptati cu timpul, puteți pregăti micul dejun cu o seară înainte.

Rutina 4. EXERCIȚIILE

Beneficiile exercițiilor fizice sunt binecunoscute, dar cercetătorii cred că exercițiul de dimineață este cel mai bun mod de a vă pregăti pentru o zi productivă. Un studiu de la Universitatea din Bristol a descoperit că oamenii care și-au pus corpul în mișcare în timpul zilei de lucru au mai multă energie și o mentalitate pozitivă și proactivă.

Desigur, este posibil să nu fie posibil să se potrivească un antrenament complet în fiecare dimineață, dar doar zece minute pot face diferența.

Rutina 5. VERIFICAȚI-VĂ EMAIL-URILE ÎNAINTE SĂ AJUNGETI LA BIROU

Mulți verifică e-mailurile de îndată ce deschid ochii, ceea ce nu este o modalitate bună de a începe ziua. Îți încadrează starea de spirit în termenii altcuiva și poate duce la un sentiment persistent de anxietate. Cu toate acestea, este o idee bună să vă verificați e-mailurile înainte de a ajunge la birou. Vă permite să vă pregătiți pentru ziua care urmează, să abordați orice problemă serioasă și să amestecați prioritățile sau să delegați acțiuni dacă este necesar.

Rutina 6. FIȚI PREZENT CU PERSOANELE IUBITE
Diminețile pot fi o grabă, dar asta nu înseamnă că nu poate fi timp de calitate.  Timpul pe care îl petrecem împreună dimineața limpezește mintea, energizează și amintește pentru ce lucram.

Deși cu siguranță nu există o modalitate corectă sau greșită de a-ți începe ziua, ceea ce este important este să găsești o rutina care să funcționeze pentru tine și să te ții de ea cât mai mult posibil.

Va asteptam pe: www.LaserSalons.ro pentru mai multe detalii PE SITE-UL WEB https://lasersalons.ro/ sau PE INSTAGRAM https://instagram.com/lasersalons.ro?utm_medium=copy_link

 

©2022 LaserSalons.ro

Log in with your credentials

Forgot your details?